کارنامه شهید رئیسی در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی، الگوی مدیران فرهنگی کشور است | احداث ۸ کتابخانه عمومی در حاشیه شهر مشهد در دوران تولیت خادم‌جمهور  سینما‌های کشور دوشنبه و سه‌شنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد) تعطیل است «جوکر ۲» در آستانه پخش از شبکه نمایش خانگی خبرنگاران مشهدی در روز زیارتی امام‌رضا(ع) نایب‌الزیاره شهدای خبرنگار غزه می‌شوند رویداد «خلاق و نوآور» برگزیدگان خود را شناخت + اسامی بازگشت نجم‌الدین شریعتی با فصل جدید «حسینیه معلی» اعلام روز‌های تعطیلی اجرای نمایش‌های روی صحنه مشهد در خرداد ۱۴۰۳ برگزاری مراسم خاکسپاری «عزیز شبانی» دوبله سریال جنایی «ژن جنایت» برای تلویزیون پخش جهانی «گربه ماهی» آغاز شد ادامه تحقیقات جنایی پلیس درباره مرگ «متیو پری» بازیگر سریال فرندز مستند زندگی «کتایون امیرابراهیمی» در مسیر تولید «لباس عروسی» با بازی رابعه اسکویی در مسیر تولید اهداف و رویکرد‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی تبیین شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) «در سایه سرو» واجد شرایط اسکار شد مرتضی اردستانی، بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت + علت فوت «روایت ناتمام سیما» با بازی آزاده صمدی در راه سینما شهامت استفاده از ابزار نمایش در حرم رضوی
سرخط خبرها

ویدئو | آخرین وضعیت جسمانی «نادر طالب‌زاده»

  • کد خبر: ۹۵۳۵۳
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
  • ۱
ویدئو | آخرین وضعیت جسمانی «نادر طالب‌زاده»
با اینکه از صبح امروز اخباری مبنی بر وخامت حال طالب‌زاده و به کما رفتن این هنرمند در فضای مجازی منتشر شده بود اما او در ویدئویی می گوید که خدا را شکر حالم بهتر است و نمی‌دانم چرا شایعه درست می‌کنند؟

به گزارش شهرآرانیوز، چند روز گذشته، محمدرضا شهبازی مجری مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم «عمار»، خبر بستری شدن نادر طالب‌زاده در بیمارستان را در خلال این مراسم بیان کرد.

نادر طالب‌زاده (متولد ۱۳۳۲ در تهران) مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و کارگردان است. وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق‌نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیئت اندیشه‌ورز این شبکه است.

طالب‌زاده فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۹ در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد.  از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلم‌سازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

طالب‌زاده هشتم آذرماه ۱۴۰۰ هم به‌دلیل عوارض ناشی از عارضه قلبی و لختگی خون در بیمارستان بستری شده بود. او همان زمان توضیح داده بود که «۶ ماه قبل دچار ایست قلبی شدم، اما از هفته گذشته در پی افزایش سطح کراتین خون، تشکیل لخته خون در پاهایم و ناتوانی در راه‌رفتن در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و بعد از گذشت ۴ روز و پس از انجام چندین آزمایش به بخش منتقل شدم.»

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی‌طالبیان‌‌مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
0
جای‌شما‌تو‌قلب‌ماست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->